torsdag den 29. november 2012

"Osteklokke"/dagens outfit.

Så er jeg endelig ved at være rask. :) men er stadigvæk lidt forkølet.
Idag har jeg bare gået og tullet rundt herhjemme og været ude og handle sammen med min farfar. Jeg fandt den sødeste "osteklokke" eller hvad det nu hedder til 75kr. (Tager et billede af den imorgen, for har også mange andre ting som jeg har købt i løbet af mdr som jeg vil vise). Vi er lige ankommet ude hos min mor IGEN. :) hun mener nemlig at det er årevis siden at hun har fået indbagt pizza. Så det skal vi have i aften. Men passer også fint for min kæreste og søn elsker pizza/indbagt. :) og til dessert skal vi have flødeboller. Mums. :)
Har taget billeder af mit outfit idag. Min bluse er fra amisu, mine bukser fra h&m og min elskede pelsvest er fra vila.
Beklager det beskidte spejl. ;)

Xxx



Ingen kommentarer:

Send en kommentar